راهنمای خرید موس گیمینگ ارزان

 موس گیمینگ ارزان چی بخرم؟ بهنرین مدل های موس گیمینگ چیست؟ اگر دنبال جواب این سوال ها هستید جای درستی را انتخاب کرده اید در این مقاله قصد معرفی بهترین موس های گیمینگ ارزان قیمت را داریم.


اگر دنبال موس گیمینگ همه کاره و حرفه ای ارزان هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


بهترین موس های گیمینگ کدامند؟ مزایای این موس ها نسبت به دیگران چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم؟


می توان گفت که سوالات فوق مهم ترین سوالاتی است که کاربر قبل از خرید موس بازی از خود می پرسد. چرا به این موس نیاز دارم؟


برای گیمرهای حرفه ای ، ماوس با کیفیت خوب می تواند به معنای برنده شدن در بازی ، موفقیت در شرایط حساس تر و بازتابی تر باشد. گذشته از مواردی مانند اینترنت خوب و رایانه بازی ، موس یکی از مهمترین چیزهایی است که گیمرها به آن احتیاج دارند.


اگرچه بسیاری از مردم و گیمرهای کلاسیک و معمولی اهمیت ماوس حرفه ای را نمی دانند و توجه چندانی به آن ندارند ، اما گیمرهای حرفه ای دلایل زیادی برای استفاده از ماوس استاندارد می دانند.


تسکین درد ذاتی مچ دست ، رفلکس بالاتر ، استاندارد و دقت dpi ، دقت بالا و عملکرد صحیح کلید ، تعداد کلیدهای عملکردی ، ماوس دستی خوب ، وزن و اندازه از جمله دلایلی است که گیمر حرفه ای به آن توجه می کند.


با دانستن این ویژگی ها ، سعی کردیم لیستی از بهترین ها را برای شما عزیزان تهیه کنیم. این لیست بر اساس نظرات کاربران و خریداران این موش ها تهیه شده است.


بهترین موس گیمینگ ارزان قیمت

اگر تا به حال بازی های رایانه ای انجام داده اید ، متوجه شده اید که گاهی اوقات عدم حرکت روی صفحه یا حرکت آرام دست شما ، که باید توسط موس سیستم انجام شود ، دشوار است و حتی گاهی اوقات شما را در سخت ترین مراحل بازی مورد علاقه شما خواهد بود!


به همین دلیل غول های فناوری در زمینه فناوری و رایانه شروع به ساخت بازی موش ها با توانایی انجام همه کارهای موش های معمولی کردند و امروزه می توانید مدل های مختلفی از این نوع ماوس های گیمینگی مواجه شوید که البته کمی کار خرید آن ها را نیز برایتان سخت کرده است


پس چنانچه قصد خرید ماوس مخصوص بازی را کرده اید، در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا با نکاتی بسیار مهم و قابل توجه در این خصوص آشنایی پیدا نمایید.


در انتهای مقاله موس های گیمینگ ارزان را معرفی می کنیم.


مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک رینگ لایت برای عکاسی چیست؟


نکات مهم هنگام خرید موس‌های گمینگ ارزان چیست؟

شکل کلی موس


شکل کلی ماوس به طور مستقیم بر سلامت شما تأثیر می گذارد ، زیرا همیشه هنگام بازی از آن استفاده می کنید. بنابراین برای خرید یک ماوس گیمینگ ارزان قیمت یا ماوس دیگر ، به طراحی کلی آن توجه ویژه ای داشته باشید.


همچنین به اندازه مفاصل فکر کنید ، زیرا عدم تطابق شکل و اندازه در دراز مدت بر مفاصل شما تأثیر می گذارد.


یکی دیگر از مواردی که مردم پس از مدتی استفاده از موس گیمینگ خود از آن شکایت می کنند این است که خوشایند نیست ، موس باید طوری باشد که مجبور نباشید از آن استفاده کنید. موس را به روش خاصی نگه دارید.


کیفیت ساخت موس


کیفیت کار هر محصول بدون شک برای همه مصرف کنندگان مهم است ، اما تشخیص این مشکل به اطلاعات کافی در مورد آنها نیاز دارد ، به ویژه هنگامی که می خواهید محصولی بهتر با قیمت کمتر تهیه کنید.


به عنوان یک ماوس گیمینگ ارزان قیمت ، سپس به نکات کیفی که در هر قسمت در مورد اجزای موش های بازی گفته می شود توجه کنید تا بتوانید بهترین ماوس گیمینگ ارزان قیمت را برای خود انتخاب کنید.


میزان دقت


احتمالا شما هم با شنیدن اصطلاحاتی مانند dpi و cpi برای خرید موس، دچار سردرگمی می‌شوید که معنای هرکدام چیست و چه کابردی برای شما دارد؟ اجازه دهید خیالتان را راحت کنم فرق چندانی برای شما ندارد چون تاثیر خاصی روی بازی شما ندارد.


از dpi به عنوان دقت موس یاد می‌کنند و برای درک بهتر آن اینطور در نظر بگیرید هر چه dpi بالاتر باشد با حرکت دادن کمتر موس نشانگر آن حرکت زیاد تری در صفحه نمایش انجام می‌دهد. ودر نتیجه سرعت بالاتری دارد.


اکثر موس های بازی دارای کلید راه اندازی dpi برای استفاده در شرایط مختلف بازی هستند. برای خرید موس های بازی ارزان قیمت ، نمی توانید از قیمت پایین dpi چشم پوشی کنید ، زیرا کاهش سرعت عملکرد شما می تواند منجر به شکست بازی شود.


در این مقاله ما را با در نظر گرفتن این مورد ماوس های گیمینگ ارزان را به شما معرفی می کنیم.


موس سیم‌دار و بدون سیم


گیمرها معمولاً از موش های سیمی استفاده می کنند ، اگرچه سیم دارند و حرکت در آنها کمی مشکل است ، اما دیگر نگران عمر باتری یا خالی شدن آنها نیستند.


ناگفته نماند که موس های بی سیم در مقایسه با کابل ها تاخیر بسیار کمی دارند و به دلیل باتری کمی سنگین تر هستند. اگر قصد خرید موس بازی کابلی را دارید ، نوع سیم ماوس بسیار مهم است. و یک چیز دیگر ، اجازه ندهید سیم در حین بازی قطع شود.


با این حال ، می توانید با توجه به شرایط خود خرید کنید ، به عنوان مثال ، افرادی که لپ تاپ دارند یا همیشه در سفر هستند از ماوس بی سیم استفاده می کنند.


Comments