کیف کوله پشتی دوربین عکاسی

 بهترین کوله پشتی دوربین را از کدام مارک بخریم؟

اگر عکاس هستید پس اهمیت استفاده از کیف یا کوله برای محافظت و حمل دوربین و تجهیزات عکاسی خود آگاه هستید. در بازار مدل‌های مختلفی با رنج قیمتی ارزان، متوسط و گران وجود دارد. اما اگر چندین میلیون پول صرف خرید بهترین دوربین عکاسی کرده‌اید پس باید هم نگران باشید که چه کوله‌ای انتخاب کنید.


در این مقاله ما لیستی از بهترین کوله پشتی دوربین و بهترین کیف دوربین موجود در بازار از چند مارک معتبر و محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.


اگر در مورد انتخاب یک کوله پشتی مناسب دوربین اطلاعات کافی ندارید در قسمت راهنمای خرید کوله پشتی دوربین اطلاعات کافی را برای شما توضیح خواهیم داد.


چند مدل از بهترین کیف های دوربین موجود در بازار

پیشنهاد ویژه

کیف دوربین کانن مدل TN-K

کیف دوربین کانن مدل TN-k

کیف دوربینی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، محصولی از برند کانن است. کیف دوربین کانن مدل TN-k محافظ خوبی برای دوربین شما است.


این کیف دوربین در مقابل ضربه، رطوبت و خش محافظت می‌کند. همانطور که می‌دانید رطوبت و ضربه می‌توانند دوربین شما را از بین ببرند. از آنجایی‌که این کیف مجهز به کاور بارانی و ضربه‌گیر است، می‌توانید با خیال راحت دوربین خود را حمل کنید.


ضربه‌گیری که در این کیف وجود دارد دوربین شما را از تمام جهات محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کیف می‌توان به پد محافظ دوربین، بدنه‌ی ضد رطوبت و دسته‌ی مقاوم و با کیفیت اشاره کرد.


بند این کیف قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به صورت کیف دوشی، کمری یا دستی استفاده کنید. یکی از مزایای کیف دوربین کانن مدل TN-k جای مخصوص کارت حافظه است.


این کیف دوربین بسیار سبک است و حمل و نقل را برای‌ شما آسان می‌سازد. اگر ترجیح می‌دهید به جای کوله‌پشتی یک کیف کوچک برای دوربین خود بخرید، این کیف گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما خواهد بود.


این کیف همچنین دارای قابلیت حمل سه‌پایه‌ی دوربین است. نحوه‌ی باز و بسته‌شدن کیف با زیپ و چسب است.


کیف دوربین نیکون کد 1092

کیف دوربین نیکون 1092

مسلماً محافظت از دوربین  در برابر ضربه و خش برای هر عکاس اولویت دارد. کیف دوربین نیکون کد 1092 یکی از محصولات با کیفیت این برند ژاپنی است.


ابعاد این کیف ۱۴۰x۱۵۰x۲۳۰ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۰ گرم است. ابعاد کوچک و وزن مناسب این محصول به شما کمک می‌کند دوربین خود را به راحتی حمل کنید.


این کیف برای دوربین‌های مدل 18-55  D3200، D3300 18-55، D3500 18-55، D3400 18-55، D5600 18-55، D5300 18-55 و D5500 18-55 مناسب است.


کیف دوربین نیکون در رنگ مشکی عرضه می‌شود و نحوه‌ی باز و بسته شدن آن به‌وسیله‌ی زیپ است.


کیف دوربین ونگارد مدل Havana 33

کیف دوربین ونگارد مدل Havana 33

یکی دیگر از محصولات برند آمریکایی ونگارد کیف دوربین مدل Havana 33 است. این کیف دارای دو جیب جانبی در بیرون کیف برای نگه‌داری وسایل جانبی کوچک و قمقمه است.


این کیف با داشتن روکش باران دوربین شما را از رطوبت حفظ می‌کند. به‌علاوه دارای محلی برای اتصال دسته کلیدتان است. در داخل این کیف یک جیب برای نگهداری کارت حافظه تعبیه شده است.


این کیف را می‌توانید به دو صورت رودوشی و دسته‌ای قابل حمل و نحوه‌ی باز و بسته شدن آن به‌وسیله‌ی زیپ است. جنس این محصول از پلی استر است و قابلیت اتصال به دسته‌ی تلسکوپی چمدان را هم دارد.


در این کیف دوربین می‌توانید دوربین، لنز، ۱ تا ۲ لنز اضافی، فلاش، وسایل جانبی و تبلت ۷ اینچی را حمل کنید. فضای داخلی کیف به‌وسیله‌ی پد تقسی می‌شود بنابراین نیازی نیست نگران برخورد دوربین با دیگر وسایل باشید.


کیف دوربین نشنال جئو گرافیک

کیف دوربین نشنال جئو گرافیک مدل NG W 5071

کیف دوربین نشنال جئوگرافیک مدل NG W 5071 یکی از محصولات با کیفیت این برند آمریکایی است. در فضای داخلی این کیف فضای کافی برای دوربین DSLR به همراه لنز و دو لنز اضافه وجود دارد.


اگر قصد دارید لپ‌تاپ خود را به همراه ببرید از فضایی که در این کیف برای لپ‌تاپ ۱۵ اینچی تعبیه شده استفاده کنید.


کیف دوربین نشنال جئوگرافیک مدل NG W 5071 همچنین دارای قابلیت اتصال و حمل سه‌پایه و اتصال به دسته‌ی تلسکوپی چمدان را دارد. این کیف را می‌توانید به عنوان کیف روزمره‌ی خود هم استفاده کنید.


Comments