قیمت ارزان ترین تلسکوپ دانش آموزی

 خرید تلسکوپ دانش آموزی یکی از رویاهایی بوده که همه ما در کودکی آرزوی داشتن آن را داشتیم، برخی به آرزویشان رسیدند و برخی همچنان دوست دارند که از تلسکوپ استفاده کرده و آسمان شب را دید بزنند. این روزها خرید تلسکوپ دانش آموزی تقریبا در حال تبدیل شدن به یک نیاز شده که برای همین والدین به دنبال مرکز فروش تلسکوپ دانش آموزی با قیمت ارزان هستند.


ما در این پست قصد داریم با بررسی بهترین تلسکوپ دانش آموزی از برندهای مختلف به راهنمای خرید تلسکوپ دانش آموزی با قیمت مناسب بپردازیم.


راهنمای خرید بهترین تلسکوپ دانش آموزی ارزان

تلسکوپ را می‌توان به نوعی جزو دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی دسته بندی کرد. واژه تلسکوپ ریشه یونانی دارد که از کلمه تلسکوپین گرفته شده است. در زبان یونانی تله به معنای دور و اسکوپین به معنای دیدن است. در این صورت تلسکوپ وسیله‌ای است که با آن می‌توان فاصله‌های دور را دید زد. هنگام خرید تلسکوپ باید به این مسئله دقت داشته باشید که قدرت زوم چند برابر نشان از قدرتمند بودن تلسکوپ نیست، بلکه باید به شکلی باشد که بتوانید تصاویر و جزییات را به وضوح ببینید.


برای انتخاب بهترین تلسکوپ دانش آموزی از نظر وضوح تصویری فرمولی وجود دارد که اگر طبق آن عمل کنید تصاویر با کیفیتی خواهید دید. این فرمول استثنایی به این صورت است که به ازای هر 2.5 سانتی‌متر قطر شیئی تلسکوپ نباید بزرگنمایی بیش از 50 برابر باشد. به عنوان نمونه در یک تلسکوپ 3 اینچی که 75 میلی‌متر قطر دارد، بهترین حالت بزرگنمایی 150 برابر است. اگر بیش از این باشد، وضوح تصویری خوبی دریافت نخواهید کرد. حال در ادامه به بررسی برخی از بهترین تلسکوپ های دانش آموزی با قیمت ارزان می‌پردازیم.


تلسکوپ مدل ZM 50600

تلسکوپ مدل ZM 50600

تلسکوپی بسیار ساده و پرکاربرد از نوع اپتیک شکستی آکروماتیک است. با تلسکوپ 50600 تجربه‌ی متفاوتی از تماشای آسمان و ستارگان کسب می کنید. برای رصدگران حرفه ای و تازه‌ کار در رصد خانه ها، طبیعت و منازل گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود

Comments