قلم نوری مخصوص برای تدریس آنلاین

 اگر شما هم به دنبال یک قلم نوری مناسب برای تدریس و همچنین دنبال بهترین قلم نوری برای فتوشاپ هستید به جای درستی آمده اید در این مقاله قلم نوری برای نوشتن و طراحی را معرفی می کنیم که به صورت آنلاین می توانید ثبت سفارش کنید.


برای ایجاد جلسات آنلاین و آموزش آنلاین ، همچنین باید یک ابزار دیجیتالی بسیار خوب داشته باشید تا این مشکل را برای افرادی که هرگز حتی جلسه آنلاین برگزار نکرده اند ، آسان کند.


قطعاً یکی از مهمترین ابزارهایی که یک معلم برای نوشتن و تدریس دروس و برگزاری جلسات به آن احتیاج دارد ، یک قلم نوری است که می تواند به راحتی با استفاده از تخته سفید آموزش دهد.


در این مقاله ، ما بهترین قلم آموزشی نوری ارزان را بررسی می کنیم تا بتوانید به راحتی این کلاس ها و جلسات آنلاین را با انتخاب مناسب انجام دهید.


فهرست مقاله

قلم نوری چیست؟

قلم نوری یک ابزار جدید است که به شما امکان می دهد به جای استفاده از ماوس ، اطلاعات را به رایانه ارسال کنید. قلم های نوری بیشتر برای طراحی ، گرافیک و اتوماسیون اداری استفاده می شوند.


با تعمیم اتوماسیون اداری ، استفاده از قلم های نوری در این زمینه دائما در حال افزایش است. با گسترش ویروس کرونا و نیاز به آموزش مجازی ، استفاده از قلم های نوری برای ارتباط بین معلمان و دانش آموزان ضروری شده است.


همچنین به طور گسترده ای برای تهیه فیلم های آموزشی در آموزش الکترونیکی استفاده می شود. کاربرد مهم دیگر این قلم ها استفاده گسترده آنها در تولید بازی های رایانه ای است.


همچنین ، برای تجهیز آنچه در مدارس به عنوان کلاس های هوشمند معروف است ، قلم های روشن وسیله ای بهتر از تابلوهای نوشتن الکترونیکی برای معلمان است ، زیرا با قرار دادن آنها به صورت افقی روی میز ، معلم بهتر می نویسد. فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است.


انواع قلم های نوری

به طور کلی قلم های نوری به دو دسته قلم های نوری با صفحه نمایش و قلم های نوری بدون نمایشگر تقسیم می شوند. در قلم های نوری مانیتور ، با اتصال قلم نوری به کامپیوتر ، صفحه مانیتور کامپیوتر را به صفحه قلم نوری منتقل می کنید و به راحتی می توانید قلم نوری را مانند ماوس روی صفحه حرکت دهید.


قلم های نوری بدون نمایشگر فقط یک قلم و صفحه نمایش هستند ، با حرکت دادن قلم نوری بر روی آن صفحه ، اطلاعات در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد و نتیجه را روی صفحه مانیتور کامپیوتر مشاهده می کنید.


می توان گفت مانند موس عمل می کند و شما فقط کنترل زیادی بر حرکت و کنترل مکان نما موس دارید. اگر می خواهید یک قلم نوری برای آموزش باشد ، مدل بدون صفحه نمایش برای شما مناسب است.


ویژگی هایی هم یک قلم نوری مناسب

در هنگام خرید قلم نوری بستگی به نوع استفاده شما از آن باید به ویژگی هایی که در قلم های نوری متفاوت است و از اهمیت بالایی برخوردار است دقت کنید. در ادامه آنها را لیست کرده ایم:


ابعاد قلم نوری: در قلم های نوری با ابعاد کوچک انجام کارهای گرافیکی کمی سخت است، اما برای تدریس آنلاین مشکلی ندارد.

محدود فعال: مهمتر از ابعاد، محدود فعالی که قلم نوری میتواند در آن حرکت کند و اصلاعات را به رایانه بدهد.

حساسیت به فشار: با فشار قلم ، ضخامت و تونالیته رنگی خط تغییر می‌کند.

رزولوشن قلم : دقت قلم در قلم های نوری که با DPI اندازه گیری می‌شود.

نرخ پاسخگویی: سرعت حرکت قلم که بر واحد PPS که در بعضی موارد کارهای گرافیکی و حتی تدریس آنلاین هم آزار دهنده می‌شود.

بهترین قلم نوری برای تدریس آنلاین

بسیاری از مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها به سمت آموزش آنلاین حرکت می کنند و برای معلمان خود به قلم روشن نیاز دارند. برای آموزش آنلاین نیازی به قلم گران قیمت با صفحه نمایش ندارید.


اما به دلیل سهولت استفاده از اساتید ، بهتر است یک قلم ارزان و با کیفیت از یک مارک خوب تهیه کنید که در هزینه شما صرفه جویی شود و کلاس های آنلاین را به بهترین شکل برگزار کند.


Comments