خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

 تلفن بی سیم پاناسونیک چی بخرم؟ بهترین مدل های تلفن بی سیم پاناسونیک کدام است؟ اگر شما هم قصد خرید تلفن بی سیم پاناسونیک را دارید جای درستی آمده اید در این مقاله قصد معرفی بهترین مدل های نلفن بی سیم مارک پاناسونیک به همراه لینک خرید آنلاین را داریم.


راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

این روزها افراد کمی در خانه از تلفن بی سیم استفاده نمی کنند. اما بهترین تلفن بی سیم چه ویژگی ها و مارک هایی دارد؟ در زیر به این سوالات پاسخ خواهیم داد.


کدام تلفن بی سیم را بخرم؟ گوشی بی سیم چی بخرم؟ و چنین سوالاتی بیش از پیش در بازار تلفن ثابت شنیده می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، اکثر مردم از تلفن های بی سیم برای تلفن ثابت خود استفاده می کنند.


این تلفن ها ، همانطور که از نامشان پیداست ، بی سیم هستند ، به این معنی که می توان آنها را در محدوده خاصی جابجا کرد. علاوه بر این ، دارای ویژگی های زیادی مانند شناسایی رنگ ، ذخیره شماره ها ، نمایش تماس های از دست رفته و دریافتی و بسیاری از ویژگی های دیگر است.


همچنین با اندازه کوچک آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و راحت هستند.


در کنار هم ، این عوامل باعث شده است تلفن های بی سیم در سال های اخیر بسیار محبوب تر شوند. در ادامه این مقاله به سوالات مطرح شده در ابتدای این بخش پاسخ خواهیم داد


مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین سه پايه موبايل [۱۵+ مدل حرفه ای]


تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671


نکات مهم هنگام خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

شماره انداز (کالر آیدی)


یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید تلفن بی سیم باید به آن توجه داشته باشید ، شناسه تماس گیرنده روی دستگاه شما است. برخی از مدل های تلفن بی سیم فقط شناسه تماس گیرنده را به عنوان یک صدا و برخی دیگر فقط بصری روی صفحه نمایش تلفن دارند ، اما مطمئناً برای استفاده از هر دو ویژگی می توانید گوشی ها را با هزینه کمی بالاتر تهیه کنید.


به پایه تلفن توجه کنید


پایه تلفن در واقع پایه و شارژر است که تلفن بی سیم روی آن قرار گرفته است تا باتری های آن را شارژ کند. بسیاری از پایگاه ها معمولاً دکمه هایی برای اتصال یا قطع اتصال دارند ،


بنابراین اگر روزی تلفن خود را در خانه یا دفتر خود پیدا نکردید ، می توانید تنها با یک دکمه به فردی پاسخ دهید. ناگفته نماند که به دلیل ناکارآمدی تلفن های بی سیم در هنگام قطع برق ، بهتر است گوشی ای خریداری کنید که در قسمت اصلی آن تلفن ثابت نیز وجود داشته باشد تا در واقع بتوانید با یک تیر دو نشان بزنید و ۲ نوع گوشی را تهیه کنید. !!


پیام رسان صوتی


نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب و خرید دستگاه تلفن بی سیم ، قابلیت داشتن پیام رسان صوتی روی آن است. پیام های صوتی در واقع به مخاطبان اجازه می دهند در صورتی که در خانه نیستید


یا در حال انجام کارهای مهم هستید و قصد پاسخگویی به تلفن خود را ندارید و در کوتاه ترین زمان قادر به گوش دادن هستید ، برای شما پیامی ارسال کنند. بدهید و در صورت لزوم با شخص پیام دهنده تماس بگیرید.


مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین پاور بانک ۲۰۲۱ کدامند؟ [راهنمای جامع خرید]


تنظیمات شب


این واقعیت که تلفن بی سیم شما دارای تنظیمات شبانه است به شما این امکان را می دهد که تلفن خود را با تنظیم آن در ساعات خاصی از شب بی صدا کرده و خواب شبانه خود را بدون هیچ گونه نگرانی و نگرانی تجربه کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی برای خانواده های دارای سالمند یا نوزاد بسیار مهم است!


پیجر موبایل


نکته مهم دیگری که هنگام خرید این نوع تلفن ها توصیه می کنیم ، حتماً از فروشنده در مورد آن س askال کنید یا فوراً دفترچه راهنمای آن را وارد کنید تا از وجود آن مطلع شوید ، تلفن پیجر است. صادقانه بگویم ، تلفن های بی سیم اساساً در خانه یا محل کار گم می شوند و داشتن سیستم پیجر برای پیدا کردن تلفن می تواند بسیار مثر باشد.


باتری محصول


توجه به نوع باتری و اندازه شارژ آن از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید تلفن خانگی بی سیم باید به آن توجه داشته باشید. بد نیست بدانید که تقریباً همه مدل های این نوع گوشی با باتری های نیمه قلم کار می کنند و باتری آنها باید شارژ شوند.


قیمت تلفن بی سیم


عوامل مختلفی بر قیمت تلفن بی سیم تأثیر می گذارد و ارزش پولی آن را از چند صد هزار تن به چند میلیون تن افزایش می دهد. با این حال ، به یاد داشته باشید


که شما باید یکی از مدل های این نوع تلفن بی سیم را با توجه به محیط مصرف و همچنین با توجه به نوع نیاز خود خریداری کنید و با این جمله ثابت که همه گران قیمت ها بی دلیل نیستند ، گمراه نشوید.


بهترین مدل تلفن بی سیم پاناسونیک چی بخرم؟


همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم در ادامه لیستی از بهترین مدل های تلفن بی سیم برند پاناسونیک را معرفی به همراه لینک خرید از دیجی کالا معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات هر یک می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.


مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هارد اکسترنال ارزان چی بخرم؟ [۱۵ مدل حرفه ای]


بهترین مدل های تلفن بی سیم پاناسونیک در سال ۲۰۲۱

 


تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711


تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711


گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711» تلفنی ساده و کارآمد و کم‌جا است. پایه این گوشی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که برای محیط‌های کوچک و ادارات یا کارگاه‌ها هم مناسب است.


این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱٫۸ اینچی بوده که می تواند اطلاعات و شماره کاربر را که در دفترچه تلفن ثبت می‌شود به نمایش درآورد. فرکانس دستگاه ۲٫۴ گیگاهرتز بوده و برای محیط داخل خانه بسیار مناسب است.


از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به نمایش شماره یا همان Caller ID اشاره کرد. این قابلیت امکان نمایش ۵۰ تماس آخر ر ا داراست. برای تلفن پاناسونیک KX-TG3711 یک خط ورودی قرار داده شده و باتری‌های دستگاه توسط پایه آن که با آداپتور تغذیه می‌شود، شارژ می شوند.


Comments