چگونه در هوای گرم تابستان راحت بخوابیم؟

 همه ما تابستان را به دلیل سفرهای لذت بخش در ساحل و میوه های خوشمزه و رنگارنگ دوست داریم ، اما علاقه ای به تعریق و گرمای کسل کننده آن نداریم که باعث می شود شب بخوابیم. اگر می خواهید در شبهای گرم تابستان راحت بخوابید ، اصول زیر را دنبال کنید.

 

قبل از خواب دوش بگیرید

اگر قبل از خواب دوش آب سرد بگیرید ، دمای بدن را کاهش می دهید و خواب بهتری خواهید داشت.

پرده ها را در طول روز بکشید

بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب ، باید پرده ها را بکشید نور خورشید با تأمین ویتامین D و افزایش سطح سروتونین به بدن در هر روز احساس بهتر می کند. اما وقتی کارتان تمام شد ، پرده ها را عقب بکشید تا در اتاق خواب آفتاب کمتری بتابد و دمای اتاق پایین بماند و در نهایت خواب شبانه بهتری داشته باشید.

از بالش های گندم سیاه استفاده کنید

بالش های گندم سیاه تهویه بهتری دارند و مانند بالش های دیگر گرما را جذب نمی کنند. این بالش ها انعطاف پذیر هستند ، فضای زیر گردن را پر می کنند و ستون فقرات را مستقیم نگه می دارند. در نتیجه ، عضلات گردن و پشت در هنگام خواب کاملاً شل می شوند.

از بالش ابریشمی استفاده کنید

در مورد بالش علاوه بر مواد داخل ، باید به مواد بالش نیز توجه داشته باشیم. پارچه های ابریشمی دمای طبیعی را تنظیم می کنند و به پوست یا مو آسیب نمی رسانند.

چگونه در هوای گرم تابستان راحت بخوابیم؟

بالش را داخل یخچال بگذارید

دیگر لازم نیست بالش را بارها و بارها برگردانید. یک بالش پلاستیکی را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از خواب در یخچال قرار دهید. درست است که سرما مدت زیادی طول نمی کشد اما هنگام خواب شما را خنک می کند.

از یک پتو سبک استفاده کنید

از نخ ۱۰۰٪ به جای پتو استفاده کنید تا در شبهای گرم تابستان راحت بخوابید.

Comments